بهترین بازی های E3 2018
نوشته شده توسط : امیر

من بهترین بازی های E3 2018 یا همان مواردی را که بیشتر مورد توجه من قرار گرفته اند ، جمع آوری می کنم ، E3 با تعجب ناچیز در قسمتهای زیادی به دلیل نشت هایی که تمام روزهای اینترنت را قبل از شروع آن متزلزل کرده است ، اما با وجود این ما توانستیم برای اولین بار ببینیم پس از چند بازی که اگرچه می دانستیم آنها تصور می شوند یا تصور می شوند ، ماههای باورنکردنی بعدی کاتالوگ را پر کرده ایم.

با شروع کنفرانس هنرهای الکترونیکی و پایان دادن به کنفرانس نینتندو ، می خواهم تمام بازی هایی را که بیشترین توجه مرا به خود جلب کرده اند ، ذکر کنم ، منظورم این نیست که دیگران آن را سزاوار آن نیستند یا بد هستند ، اول از همه به این دلیل که کتاب مزه ها خالی است و ثانیاً به این دلیل است که هیچ کدام از آنها را بازی نکرده ام.

مایکروسافت
هاله بی نهایت
مایکروسافت آهنگ خود را با اقساط جدیدی از Halo باز می کند ، که همیشه مورد استقبال قرار می گیرد ، حتی اگر اهل حماسه اصلی نباشد ، مطمئناً بیش از یکی از طرفداران خود را هیجان زده می کند.



Ori و خواست Wisps
قسمت دوم بازی Ori و The Blind Forest شگفت انگیز بار دیگر در این همایش مشاهده شد ، با یک بخش هنری که عاشقش می شود و یک موسیقی متن فیلم عالی ، یک بازی که اگر تا قسط اول خود زندگی کند ، قادر نخواهم بود در برابر آن مقاومت کنم.



Sekiro: سایه ها دو بار می میرند
با کمال تعجب ، من چیزی در مورد جدید از نرم افزار نشنیده بودم ، و به هیچ وجه انتظار همکاری با اکتیویژن را نداشتم ، امیدوارم که چیزی را که می تواند یکی از بزرگترین سالهایی باشد که در آن مشخص است خراب نکند.



خروج از مترو
من معمولاً هیچ FPS بازی نمی کنم ، برای اینکه واضح تر بگویم من در بازی اول کسی بازی نمی کنم چون باعث سرگیجه می شود و من نمی فهمم چرا به این دلیل است که زندگی در اول شخص است ، در کل این است که بازی های عالی را از دست می دهم. آنچه من تشخیص می دهم این است که A4 Games در حال ساخت بازی هایی با ظاهری باورنکردنی و با فضایی خیره کننده است ، بدون شک عاشقان ژانر FPS و حماسه Metro بطور خاص دیوانه خواهند شد.



قلب پادشاهی 3
ما در مورد این بازی Square Enix دوباره می دانیم که بیش از یک انتظار آن را دارم ، از جمله من خودم ، یک تریلر زیبا و یک گیم پلی به ما نشان می دهد که بدون شک باعث می شود که بخواهیم آن را به فروش برسانیم.



Forza Horizon 4
یکی دیگر از مواردی که مایکروسافت ارائه داد ، حماسه Horizon بود ، یکی دیگر از تراس هایش ، با یک نمایش گیم پلی باشکوه ، دلخوشی برای حواس.



بخش 2
یکی دیگر از عالی های E3 و از Ubisoft ، اگر قسمت اول آن بازی قابل توجهی بود ، این قسط دوم بهتر به نظر می رسد ، امیدوارم که اکنون اگر از ابتدا به خوبی انجام شد و ما دوباره chetos را در نسخه کامپیوتر



Shadow of the Tomb Raider
لارا کرافت همچنین در کنفرانس مایکروسافت ظاهر شد و اگرچه به نظر نمی رسد از بازی قبلی خود پیشرفت کند ، اما به نظر می رسد یک ماجراجویی عالی باشد. امیدوارم این Shadow of the Tomb Raider بیشتر از همیشه Tomb Raider باشد.



Devil May Cry V
این شایعات رسمی است که نشانگر تبلیغ Devil May Cry V است ، با یک تریلر گیم پلی چشمگیر که باعث دیوانه شدن من شد. ظاهرا شما می توانید سه شخصیت را کنترل کنید ، اگرچه آنچه مشخص است اینست که Nero یکی از آنها خواهد بود.



دنده جنگ V
مایکروسافت دیگری که برای اولین بار اختصاصی مایکروسافت بود برای اولین بار ارائه شد ، با یک تریلر گیم پلی خیره کننده که باعث می شود طرفداران آن بخواهند آن را از قبل در دست داشته باشند.



سایبرپانک 2077
یکی از بازیهای مورد انتظار و پرمحتوا دوباره ، چند روز پیش در مورد این بازی Cyberpunk 2077 CD Projekt Red صحبت کردیم ، بدون شک یک RPG اول شخص عالی بسیار نزدیک است.






:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: